sobota, 3 września 2016


-Barbie! Barbie! EJ BARBIE!
-Bierz mnie, jestem twoja...
-Że co? Śpisz? Ej, wstawaj, obczaj co mi Spectra wysłała!
-Wyjdź z mojego snu o Bradzie Picie...
-Łokcie ci znowu zesztywnieją jak przeczytasz!
-Mi tu już nic nie musi sztywnieć, odwal się... Brad, wracaj tu... No wracaj...
-To facet, nie wróci, już się ugania za jakimś bogatym staruchem.
-Eh, no dobra, pokaż czym miałaś czelność mnie budzić.



-Eee, czekajczekajczekaj... Że Lola? W naszym internecie?
-Tak.
-Ta Lola? W tym internecie?
-Nie znam żadnych innych.
-Czy to znaczy że...
-Tak...



-... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



-Co do %^&(#, dajcie lalce pokacować jak człowiek, a nie drzecie japy o 13 rano...
-Chrrrrrrr...
-Jest już 14:21.
-Dobra, srali psi waszą 14 i wasze 21, skoro już wstałam to mówcie co się dzieje i idę spać dalej...



-Patrz!
-O #&^%). To ja... no to ten... Czas się napić, nara.



-NIEEEEEEEEEEEEEEEE! CZEKAAAAAAAAAAAAAAAJ! ARIEL POWIEDZ JEJ COŚ!
-Chrrrrr...
-CNY RYCERZU HERBU BRUDNY GLAN! NIE UCIEKAJ OD ODPOWIEDZIALNOŚCI!
-KTO NAS TERAZ URATUJE?!



-NIC JUŻ NIE BĘDZIE TAKIE SAMO, NIGDY JUŻ NIE BĘDĘ TAK BLOND I TAK RÓŻOWA I TAK BARBIE JAK BYŁAM ZAWSZE!
-Barbie ty nie jesteś teraz w ogóle ani trochę różowa...
-WIDZISZ?! WIDZISZ?!?!?!?! TO JUŻ SIĘ ZACZĘŁO!
-SZLOCH!
-CHLIP!
-SMARK!
-No już bez przesady, to pozłacana kurtka!
-Tak, masz rację! Nie można przesadzać, a kurtka jest pozłacana!
-Znaczy, że co?



-TRZEBA SIĘ ZBROIĆ!
-Ale że jak ty na to wpadłaś, że kurtka i że co...
-ROZEJŚĆ SIĘ!
-I co dalej?
-SZUKAĆ BRONI!
-Jakiej broni...?


-Puszka z trującym bluszczem!



-Gaz pieprzowy?


-Pudełko z portalem do innego wymiaru!


-Zderzacz hadronów!


-Mop!



-Eee, co? Ale po co nam mop w walce?
-Jak zobaczymy ze Lola sie zbliza, to zaczniemy szorowac podloge przed nia, zeby myslala ze to tak zeby bylo czysto blyszczaco i brokatowo, ale tak naprawde bedziemy wcierac w podloge srodek powodujacy rozpuszczanie sie obcasow i wtedy...
-Ja przepraszam panie bardzo, ale to juz przechodzi wszelkie granice.
-Mowilas cos Barbie?
-To nie ja.
-No ja tez nie...



-Może i nie dam rady zgiąć ani odchylić nogi, ale jak mnie już puścisz to tak ci złoje dupsko z prostego łokcia, że cię własna matka...
-Ej czekaj, coś ty powiedziała?
-Że cię własna matka...
-Nie, wcześniej! Łokcie! Odchylić! Zgiąć! Dupsko!
-Co..?



-Nolee, ty widzisz to co ja?
-Tragicznie uszyte spodenki?
-To też, ale nie, ona jest nami, rozumiesz, ona jest nami sprzed artykulacji!
-Dawaj internet, musimy ją ratować!



-Dobra weź wyłącz już tą Lole, wpisuj w google "jak zginać mopa"!



____________

Post zawierał lokowanie produktów, za które nikt mi nie zapłacił. Za reklamę bloga też nic prawdopodobnie nie dostanę. Proszę ojojojać w komentarzach jaka jestem biedniutka.
No, ale serio, wpadać do Madzi, zapowiada się tak głupio, że aż fajnie. Niech poczuje presję i pisze.
Tak dawno nie robiłam rozwał-story, że już zapomniałam, jak to się robi. Brakuje mi miliona bohaterów, ale możliwości mam póki co, jak już marudziłam trochę czasu wcześniej, mocno ograniczone. I tak dobrze, że przynajmniej główne gwiazdy są na swoim miejscu.
A, no i kupiłam jakąś tam holidejke czy inny szmelc i z radością uwłaczam jej godności w dennych historyjkach. Hehe. Halo policja proszę przyjechać na blogspota. Hehehehe.
Nie no dobra, zrobię jej lepsze zdjęcia, jak już zrobię jej lepsze spodenki. Serio. Zrobię. No mówię przecież, że zrobię!
Ok, ok, też uważam, że szybciej Barbie i Nolee znajdą jej artykułowane ciało w googlach.

____________



14 komentarzy:

  1. czyli - relacja z Genewy czy to tylko
    tylko polski wkład w akceleratorium?

    tekst "ona jest nami sprzed artykulacji"
    obudził mnie na dobre - a snułam się przy
    sobocie-po-robocie jak wszędobylski kurz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oho, wykryto trudne pytanie, czy jest na sali fizyk? Barbie, tłumacz się teraz!

      Miło mi z okazji poprawienia Ci soboty :)

      Usuń
  2. Weszłam tutaj z myślą że zobaczę moje ulubione rozwał-story z nową gwiazdą w twojej trzódce a tu prosze.. jeszcze coś takiego.. jestem tak wzruszona że aż się łezka w oku zakręciła ;___; (serio sądzisz, że po czymś takim to nic nie dostaniesz? wstyd by mi było do ciebie wbić w odwiedziny wtedy xD). Tak czy inaczej, dziękuje bardzo. A nowa blondzia widać już wie jak sobie radzić z twoimi lalkami czuje że się z tereską polubią szybko xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (hehe, wiem, wyłudzam współczucie i słodycze)

      Usuń
  3. Ojojoj ojojoj cos ty zrobiła z mopem??????!!!!! XD A do Madzi chętnie zajrzę :)))) I mam nadzieję, że do Ciebie niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne !! Nie znałam Scenek od tej strony ... Moje serce skradło Wytatuowane Stworzenie w fazie Dnia Następnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat dwa szczególne przypadki ;)
      Dzięki!

      Usuń
  5. Nolee z mopem taka dumna, że skisłam.

    Wait, czy to jest TA Madzia? Z TĄ Lolą?
    Idę czytać, obserwować i wywierać presję! :D:D:D

    OdpowiedzUsuń

  6. No to reklama podziałała :D
    Bożeee, Borze* tesz chcem tą Holideykę, vel. Mopa <3
    Brakowało mi twoich jakże zacnych opowiastek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za scenkami, ale... te tutaj tak fajnie i z humorem zaprezentowałaś..., że chyba zmienię upodobania lalkowe i poszerzę krąg zainteresowań... Panna - mop wymiata ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, miło mi bardzo to słyszeć :) Moich scenek się nie da nie lubić :D A tak serio, to za większością tych nowych zdzirowatych też nie przepadam, ale wielkim oczom pierwszych serii nie umiem się oprzeć... Polecam się zainteresować, polecam :)

      Usuń